הבריחה מן האסם

ציון 8.3

תאריך: 10/12/2008

סה"כ כניסות: 24392

עכשיו משחקים: 0

דרג:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

טוען  

  • על המשחק

    הבריחה מן האסם
    למדו את סודות מקצועות הנפחות והטיפול בסוסים כדי לצאת מכאן.

  • הוראות המשחק

    איך משחקים?
    שליטת עכבר.

  • תגיות משחק

סגור פרסומות
  1. 1. ל 1

    אם גמרת תמשחק למ ה לא נתנת תשובות?

  2. 2. אנבל

    יש לך פיתרון אספתי כמה דברים ונתקעתי באמצע

  3. 3. איך מפעילים את התנור? השגתי כבר את הפטיש הזה של הברגים.... ו

  4. 4. g

    g

  5. 5. ל-2

    כל הקטע שתפתח קצת את החשיבה ותנסה לבד!

  6. 6. יש

  7. 7. תעזור לי

    1

  8. 8. לוחצים למעלה מעל התנור

    יש שם תרשים חוזרים ולפי התרשים לוחצים על ידית החימום אבל קודם כל יש לאסוף 3 פרסות אותם צריך לחמם בתנור עד שהופכות אדומות לוקחים עם הפתח השוודי ודופקים עם הפטיש עליהן

  9. 9. לא מבין את התרשים הזה

  10. 10. סיימתי את המשחק

    משחק טוב וקל

  11. 11. למה הסוס לא שותה את המים?

    וכמה זמן לוקח לפרסות להתחמם?! תכתבו תשובות פלייייזזזז! 8) =) $)

  12. 12. סייממתיי

    משחק נחמדד.. מי שצריך פתרוונות שיגיד

  13. 13. אני צריכה פיתרונות...

    יש את הדלת הזאת שצריךך לשים פרסות ויש אחת שמסתובבת.. מה צריך לעשות משם? הפרסות לא נכנסות.. בבקשה תגיד לי!

  14. 14. עזרה..!!

    שמתי את הפרסות וכן הגעתי לשלוש פרסות איך הם נהיות אדומות הכנסתי אותן לתנור לחצתי על הכפתור האדום ומה אחר כך איך הם הופכות להיות אדומות..?!

  15. 15. בבקשה לעזור עם הפרסות

    משהו כאן ממש לא מובן וזה המפה... כמה זמן צריך כדי להאדים אותם?

  16. 16. צריך למצוא את הסדר

    הנכון שבו מחממים את הפרסות. והחימום הוא לא לפי המפה.

  17. 17. 1

    הפתק בשד ימין של התנור

  18. 18. פתרונות

    1. לוחצים על המטאטא וכשנחשף המפתח לוקחים אותו [לוחצים עליו]. 2. הולכים ימינה, לוקחים את התפוח שעל המדף השמאלי. 3. עם המפתח פותחים את התיבה ולוקחים את הדף. 4. הולכים ימינה, לוקחים גזר ותפוח מהרצפה בצד ימין. 5. לוחצים על המריצה, היא זזה ולוקחים את התפוח. 6. לוחצים על התרנגולת שעל הערימת קש פעם אחת, היא מזיזה את הראש. לוחצים שוב, היא עפה למעלה ובזמן שהיא למעלה צריך לקחת את הפרסה שבין הביצים [צריך לעשות את זה מהר] 7. הולכים ימינה, פותחים את שתי הדלתות שבאמצע ולוחצים על החדר שבפנים. 8. לוקחים את ה..דבר הזה מברזל שבצד ימין על הרצפה. 9. לוחצים 3 פעמים על הארגז עם החתולים, נחשף פטיש, קחו אותו. 10. יוצאים מהחדר, הולכים שמאלה פעמיים. על הרצפה בצד ימין יש פרסה, קצת קשה לראות אותה. קחו אותה. 11. לכו שוב פעמיים ימינה. לחצו על הנעליים השחורות, וכשהן יקפצו הצידה קחו את הפרסה.

  19. 19. 1

    פתרון 0 1 0 2 0

  20. 20. לחמם את הפרסות:

    תשימו פרסה בתום התמונות .. ותעשו לפי התרשים שמעל... תדליקו את התנול תלחצו על רמה אחד.. ואז לחזירו לאפס .. ואז תלחצו על כמה 2 ואז תחזירי לאפס.. וזהו... תוציאו אותם תדפקו אותם עם פטיש.. ואז תשימו אותם בקיר איפה שיש את השער הגדול הזה... מי יודע מה עושים אחרי זה?? שייגייד

  21. 21. לתגובה מספר 20

    תודה על הפיתרון אבל לא כתבת את החלק השני של הפיתרון אז פליז תכתוב את החלק השני כי כתבת רק חצי פיתרון!!!!

  22. 22. לא היה לי זמן - המשך לתגובה 20

    12. אחרי שאספתם את שלושת הפרסות היכנסו לחדר הקטן, פתחו את התנור ושימו פרסה אחת בתוכו. סגרו את הדלת, לחצו על הכפתור האדום עם הגל מעליו, ולחצו על אחת, אפס, שתיים, אפס. בסדר הזה כמובן. פתחו את הדלת והוציאו את הפרסה האדומה בעזרת המלקחיים מהברזל. כשהיא על השולחן שמימין, לחצו עליה עם הפטיש. לאחר שהוא ידפוק עליה, קחו אותה. 13. חזרו על אותן פעולות על שתי הפרסות הנותרות. 14. אחרי שיש לכם שלוש פרסות לבנות, לכו שמאלה, פתחו את הדלת של התא של הסוס ולחצו על מתקני האוכל והשתיה שבצד שמאל של התא. שימו לב לסימונים שעל המתקן של האוכל, לאן כל חריץ פונה. 15. צאו מהתא ולכו שמאלה, אל השער הגדול. שימו כל פרסה במקומה, וסובבו אותן בהתאם לסימונים - החריץ של כל פרסה פונה לכיוון הפרסה הבאה בכיוון השעון. 16. לאחר שהגג נשבר, קחו את האבן שבין הקרשים. 17. לחצו על הדף שאספתם והיעזרו בו. את האבן שימו בתוך התנור הפעילו אותו, וכפי שמצוייר בדף - לחצו 2, 1, 2, 0. 18. פתחו את התנור ובעזרת המלקחיים הוציאו את האבן. דפקו עליה בעזרת הפטיש. 19. קחו את הסבון או מה שזה לא יהיה שנחשף.

  23. 23. המשך

    20. פתחו שוב את הדף, יש ציור של הסבון ומתחתיו גלים - כלומר מים. חזרו למתקני ההאכלה של הסוס ולחצו על הכפתור הגדול שבמתקן הכחול. יזרמו מים, שימו בתוכם את הסבון. הסוס ישתנה ויכחיל. 21. פתחו את הדף, ציור של כוכב. חזרו לאיזור של התרנגולות, לחצו על המגרפה ואז על הכוכב שבחלון. 22. תרנגולת תזוז, קחו את הכלי שמאחוריה. 23. קחו גרעינים מהשק בעזרת הכלי שמצאתם. 24. חזרו למתקני ההאכלה של הסוס ושימו את הגרעינים במתקן הירוק. הסוס יאכל, יגדל כנפיים ויעוף דרך החור שבגג. סיימתם (: * אין צורך לחכות עד שהפרסות והאבן יתחממו בתנור, רק להדליק את התנור, ללחוץ על המספרים הנכונים, לכבות את התנור וזהו. * אתם יכולים להאכיל את הסוס בתפוחים והגזר אבל זה לא חובה. מקווה שעזרתי (:

  24. 24. תודה רבה

    ורציתי לומר שזה הפעם ממש לא היה פשוט.

  25. 25.

  26. 26. ל-6

    כדי שתריגע טוב?

  27. 27. איזה משחק סקסי ממש

  28. 28. משחק מדעיםםם

    אין אין אל המשחק הזה הוא מעלףףףףףףףף אותייי

  29. 29. הפתרון כולו

    בחדר של הסוס לוחצים על המטאטא ורואים מפתח אפור לוקחים אותו הולכים לחדר ימין פותחים את שתי הדלתות שבאמצע פותחים עם המפתח את התיבה הסגולה ולוקחים נייר לוקחים תפוח שליד הגביע הולכים לחדר שבו יש דלתות סגורות ולוקחים מהרצפה פרסה הולכים לוחצים על הנעליים השחורות שברצפה ולוקחים עוד פרסה הולכים לחדר של התרנגולות לוחצים על התרנגולת הימנית עוד פעם לוחצים עליה וכשהיא קופצת צריך לקחת מהר את הפרסה שבין הביצים ליד המריצה לוקחים תפוח גזר מוזיזים את המריצה ולוקחים תפוח צהוב הולכים לחדר שפתחנו לוקחים פלייר שליד התנור פותחים את התנור שמים פרסה בתנור סוגרים את התנור לוחצים על הכפתור האדום ובקו עושים- 1-0-11-0 מחכים שתי שניות פותחים את התנור את הפרסה מוציאים עם הפלייר לוחצים 2 פעמים על הקופסה ולוקחים פטיש עם הפטיש דופקים את הפרסה שעל השולחן וממשיכים כך בכל הפרסות את כל הפרסות הלבנות שמים בחדר שיש דלתות נעולות הולכים לסוס ורואים שבמזון למעלה מצוייר עיגולים צריך לזכור איזה סימנים הם היראו המשך בתגובה הבאה.

  30. 30. המשך

    הולכים עוד פעם לחדר ששמנו את הפרסות מסובבים את הפרסות כמו שהיה בעיגולים שבחדר של הסוס אז הגג נשבר ולוקחים אבן הולכים עוד פעם לחדר של התנור שמים את האבן בתנור ועושים בקו : 0-11-1-11-0 מחכים 2 שניות פותחים את התנור בעזרת הפלייר לוקחים את האבן שוברים אותו עם הפטיש ולוקחים את היהלום הולכים לחדר של הסוס לוחצים על הכפתור הגדול ומתמלא מים שמים את היהלום במים הסוס שותה אותם והסוס נהיה חד-קרן הולכים לחדר של התרנגולות לוחצים על הכוכב שבחלון התרנגולת זזה ולוקחים כף את הכף שמים בשק עם הגרעינים הכף מתמלא בגרעינים ולוקחים אותו הולכים לסוס שמים את הגרעינים במזון שלו הסוס אוכל אותם ואז צומח לסוס כנפיים והוא עף לשלום סיימתם.יהו איזה משחק חמוד.

  31. 31. החלה

    זה החלה של משחק אני יכול לשחק בוא שעות. כל יום אני השחק בו. תודה לילד שגילה את התשבה, בזכותכה אני יודע לאין ללכת. אכשב אני יאסה אותו לבד. גמרתי אותו כבר פעם אחת. דרך הגב,האבתי את החד-קרן.

  32. 32. שיך ל-33

    זה משונהבפעם הראשונה הישתמשתי במפה ובפעם השניה לא. בתך אתם שואלים היזה פעם שניה אסיתי אותו פאמיים. גמרתי בפעם השניה תוך שתי דקות ולפני שתי דקות גמרתי את הראשון. אני אוהב את משחקי הבריכה וזה הראשון. מי שהמצי את המשחק הזה ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

  33. 33. דדדדדדדבבבבבבביייייייללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!

    המישחק הזה דדדדדבבבבביייייללללל!!!

  34. 34. תעזרו לי

    איך עושים 18

  35. 35. או מיין גוד!!!!

    איזה קל!!!

  36. 36. לא הבנתי כלום

  37. 37. יובל

    אני גמרתי תמשחק

  38. 38. אוואי איזה משחק קשהההההה!.......

    תודה-תודה-תודה-תודה-תודה ל תגובות:8 18 20 22 23 בזכותכם עברתי את המשחק הזה תתתתתתתתתתוווווווווווווווודדדדדדדדדדדדההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!

  39. 39. רציתי לומר ש.....

    המשחק...פצצה!!!יפההההההההההה ונפלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.$

  40. 40. שירן

    משחק יפההה...מי שצריך עזרה...שיגיד!!!

  41. 41. נווווווווווווו

    אני מצאתי 3 פרסות תרשים כמה תפוחים שנתתי לסוס מפתח שוודי פטיש וגזר והפרסות לא מתחממות לי !!!!

  42. 42. אוףףףףףף

    מה אני עוד צריכה להשיג חוץ מכמה תפוחים לסוס גזר 3 פרסות מפתח שוודי פטיש ותרשים?................

  43. 43. חח סימתי לבדיייייי

    סיייממתי תמשחק גם בלי כל העזרה שלכם PPPPP: אייזה יפהההה :))))

  44. 44. משחק פצצה!!!

    איזה משחק חמוד

  45. 45. סיימתי קללללללללללל

  46. 46. תיכנסו למיפל סטורי משחק הרשת!

    אם זה מיפל סטורי ישראלי אז תיכתבואו BODט או GILEDאו ב PARTY GANET1] אים זה במיפל סטורי רגיל אנגלי תיכתבו GANET1000

  47. 47. אני גל

    תודה רבה לכל אלו שעזרו

  48. 48. הצלחתי

    קצת לחשוב והכול מצליח

  49. 49. א.ש

    סיימתיייייי

  50. 50. 1-15

    קשה מידי ממש לא אצלחתי לאבר......0

  51. 51. תודה

    סיימתי הכל אבל רק בזכות אלו שעשו את הפתרונות תודה!!! נ"ב:משחק יפה וחמוד אני אוהבת חדי קרן

  52. 52. גזר

    בשביל מה הגזר?

  53. 53. ל-12!

    בבקשה תומר לי תשובות!(ומותר לכולם לומר לי תשובות!)

  54. 54. עזרה למי שרוצה פה (ששמו מספר 1 אגב תקראו לי. 2.6.8.1.1)

    1.הולכים לחדר של הסוס ופותחים לו את הדלת. 2. הולכים לחדר של התרנגולות נוגעים בקילשון ואז לחצים על התרנגולת שהעינים שלה פתוחות ולוחצים על התרנגולת כמה פעמים ומהר טופסים את הפרסה ששם. 3. לוקחים את כול התפוחים שרועים ולוחצים על העגלה פעם 1 ולוקחים את התפוח ואת הגזר שליד התפוחים. נא לעבור למס' הבא

  55. 55. אני חיבת ןללכת מחר היו התשובות לכולם מבטיחה לכם ! אנא לרדת!

    ממני:מיילי סירוס(האנה מונטנה! והינה חתימה שלי במחשב :)(:!$!:)(:יפה נכון?! ביוש!)שבת שלום לכולם!:) האנה מונטנה (מיילי סירוס)

  56. 56. תודה לכל מי שעזר!!!

  57. 57. למה התנור לא ניפתח?

  58. 58. לא טוב

    אני לא מבינא בזה כלום זה המשחק הכי דפוק שיכול ליהיות

  59. 59. נ בסהגנ

    גזכזסככגזגכSכבססבהבהזה

  60. 60. אמילי וסילצ'נקו

    ל22 עשיתי את מה שאמרת עשיתי 0212 ולא עשה כלום...... 

  61. 61. מתי?????????????

    תגידו מתיי הפרסות נהיות אדומות????????!!!!

  62. 62. הפתרון

    1.לוחצים על המטאטא ומגלים מפתח. לוקחים את המפתח. 2.עוברים לחדר הימני ואוספים את התפוח. 3.לוחצים על הנעליים. הן יקפצו ותהיה פרסה. לוקחים את הפרסה. 4.יש תיבה סגולה על המדף. לוקחים את המפתח ופותחים את התיבה. 5.יש נייר בתוך התיבה. לוקחים את הנייר. 6. עוברים לחדר הימני ולוקחים את התפוח והגזר. המשך.

  63. 63. הפתרון - המשך

    7.לוחצים על המריצה. היא זזה ויש תפוח. לוקחים את התפוח. 8.לוחצים על המוט הזה והוא מתיישר. 9.לוחצים על התרנגולת. בהתחלה היא לא תסכים אז לוחצים שוב פעם, ולוקחים את הפרסה שנמצאת יחד עם הביצים (צריך לעשות את זה מהר). 10.הולכים ימינה ומרימים את הפרסה.עוברים לחדר הקטן והולגים לתנור. 11. פותחים את הדלת,

  64. 64. הפתרון - המשך 2

    11.פותחים את הדלת, מכניסים את הפרסה. לוחצים על הכפתור האדום. הקוד הוא 1,0,2,0 (משמאל לימין). 12.מוציאים את הפרסה בעזרת המלקחיים (רמז: הם נמצאים בצד). 13.לוחצים על הארגז עם החתולים 3 פעמים ולוקחים את הפטיש. 14.דופקים עם הפטיש על הפרסה וכך עושים גם עם כל הפרסות. יהיה המשך מספר 3

  65. 65. הפתרון - המשך 3

    15.הולכים אל הסוס ונותנים לו את התפוחים. את הגזר הוא לא ירצה. 16.מסתכלים בכיור של הסוס על הברגים. לפי איך שהם מסודרים כך צריך לסדר את הפרסות על דלת האסם. 17.יהיה פיצוץ בכניסה ותהיה אבן. לוקחים את האבן. 18.הולכים לתנור, מכניסים את האבן ולוחצים על המספרים 2,1,2,0 (משמאל לימין). 19.מוציאים את האבן...

  66. 66. הפתרון - המשך 4

    19.מוציאים את האבן ודופקים עליה עם הפטיש. 20.לוקחים את האבן המיוחדת והולכים אל הסוס. 21.ממלאים מים ושמים את האבן במים. 22.מביאים לחד קרן את הגזר. 23. הולכים לתרנגולות ולוחצים על הכוכב שבחלון. 24.התרנגולת זזה, וחושפת כף. לוקחים את הכף וממלאים בעזרתה גרעינים. 25.חוזרים לאוכל של הסוס וממלאים אוכל. הסוף

  67. 67. שלום

    אני נורית הקנאית מה קורה חברים ??

  68. 68. פתרונות למשחק

    תודה לכל מי שכתב את הפתרונות למשחק!!!.

  69. 69. פתרונות למשחק

    תודה לכל מי שכתב את הפתרונות למשחק!!!.

משחקים דומים

  • חנייה למשאית שלי כניסות: 7610
    ציון: 6.9
  • האלבום של תותית כניסות: 54058
    ציון: 5.2
  • לכודה בסיוט כניסות: 11295
    ציון: 7.9
  • גיבורים בנפילה חופשית כניסות: 21821
    ציון: 8.2
  • שברי ניאון כניסות: 9969
    ציון: 10
  • מירוץ על טיל כניסות: 31678
    ציון: 7.5
  • ג'סטין ביבר: מראה חדש כניסות: 56381
    ציון: 5.9
  • ההרפתקה הירושלמית פרק 1 כניסות: 9931
    ציון: 7.4
  • מירוץ שוורים כניסות: 44262
    ציון: 8.3
  • חייזרים חטפו את בטי כניסות: 11259
    ציון: 7.5