החוצה 3

ציון 8.5

תאריך: 25/09/2008

סה"כ כניסות: 10210

עכשיו משחקים: 0

דרג:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

טוען  

סגור פרסומות
  1. 1. #$&^#$

    ראשון^#$&%*

  2. 2. פיתרונות

    יש פיתרונות בבקשה

  3. 3. ל...Extract

    אני מקווה שאתה בבית,? כי משאית המדליות בדרך איליך... וככל שתקדים ותהיה ראשון תקבל גם גביעים!!!

  4. 4. fdd

    מה עןשים אחרי שמצאתי את הרבועים עם הפיל ושאר הציורים

  5. 5. אף אחד לא יודע?

    איך זה שאף אחד עדיין לא יודע?

  6. 6. תנו פתרונות

    היכן נמצאים הגפרורים? איך פותחם את הקסדה ומגיעים למפתח שמאחור?

  7. 7. טוב,אני רואה שאף אחד לא מגיב..אז אני אעשה את זה

    הצלחתי להגיע כמעט לסוף,ואז נסגר לי,אני זוכרת עד שלב מסויים וא זהו,וזה מסתכל!!אז בבקשה תגיבו! טוב בכל מקרה הנה מה שיש לי:נכון האח?[התמונה הראשונה שהמשחק נפתח בה] בכל מקרה תלחצו על צד ימיןאם תסתכלו טוב יש בתוך הלבנה מלבן חום-תלחצו עליו יש גם מקל שחור בצד השני ובצד שמאל של האח-מטבע.אם תשוטטו בחדר ותקליקו על חפצים תגלו ציורים של חיות-נבר עיהם בהמשך,אוקיי,תלכו לדלת ותלחצו מעליה-תקרה-מנורה-נברשת ליתר דיוק:תקחו את המקל השחורות ותקליקו באמצע הנברשת ובצד ימין:תקבלוכרטיס חום נוסף ופטיש,תחזרו להאח ותדפקו עם הפטיש באחד הלבנים,בפנים יש מפתח. אוקיי,קיבלתם גם אבן כזאת,תלכו לאביר תלחצו באזור היד שמאלית שלו כמה פעמיים,יש מי מתג כזה שאמור לשחרר את המגן,תשימו עליו את האבן:עכשיו אתם יכולים לקחת את המגן של האביר. -מתחת לכוננית יש ערמת עצי אסקה-שתשימו באח.ויש עוד פתק חום[אגב,אתם יכולים כבר להקליק על הפתקים..ויצאו לכם חיות] אוקי,אגב,עם המפתח הצהוב תפתחו את המגירה העליונה,כל חיה מסמלת משהו,בסוף הסיפור תקבלו מפתח ורוד שיפתח לכם את המגירה האמצעית,את הקלפים תשימו שם לפי הסדר..אני לא מפרטת,כי אני רואה שבמילא

  8. 8. מה עושים עם השעון?????

    אני כמעט בסוף. עשיתי הכל אבל מה עושים עם השעון?????

  9. 9. מצד שמאל של האח-מטבע אדום.

    מתחת לאגרטל שמימין לשער-לוחית זברה.מתחת לשידה-בולי עץ ולוחית אריה.מצד ימין של האח-מוט ארוך ולוחית כבשה.פונים לנברשת שמעל לשער ועם המוט הארוך מורידים פטיש ולוחית קוף.את בולי העץ מניחים באח.מתקרבים לצד שמאל של האח ומכים בפטיש על אחת האבנים.האבן יוצאת ובחור מוצאים מפתח צהוב.

  10. 10. במרפק שמאל של האביר יש מתג.

    מניחים עליו את הלבנה.לוקחים את שריון האביר.במפתח הצהוב פותחים את המגרה העליונה בשידה. לוקחים לוחית חתולה ומדפדפים בסיפור. שימו לב לצורות שעל הדמויות (אריה-כוכב, קוף-X, חתולה-תו נגינה). בסוף הסיפור מקבלים מפתח אדום.איתו פותחים את המגרה האמצעית. בקופסה מציבים את הלוחיות לפי הצורות:כבשה על העיגול, זברה

  11. 11. בריבוע, קוף-בתו, חתולה-ב-X.

    לוקחים את קופסת הגפרורים שבמגרה זו. הקשה על קופסת הגפרורים תפתח אותה ויישלף גפרור בודד.חוזרים אל האביר. מרפק שמאל, רואים את המתג. מימין למטה, נמצאת הלוחית האחרונה, לוחית פיל. חוזרים למגרה האמצעית בשידה, מניחים את לוחית הפיל על המשולש. מקבלים פח שמן.מקישים עליו ורואים את הפקק. פותחים.

  12. 12. שופכים שמן על בולי העץ באח,

    ומדליקים עם הגפרור. החרב משתחררת. לוקחים אותה ומניחים בין ידי האביר. הקסדה נפתחת ומקבלים מפתח כחול. איתו פותחים את המגרה התחתונה בשידה.בתוכה מטבע כחול וצנצנת עם גלולה.פותחים את הצנצנת ומניחים את הגלולה באגרטל הלבן.הפרח נפתח ובו מפתח ירוק. איתו פותחים את השעון.ניגשים לתמונת הדרקון שמעל לאח ומוציאים.

  13. 13. את המטבעות הכחולים מניחים בחורים

    שבאגרטל מימין לשער. מטבע אחד בשעה 12 והאחר בשעה 9. את המטבעות האדומים מניחים באגרטל שמשמאל לשער, אחד בשעה 3 והשני בשעה 8.את קופסת הגפרורים מניחים על ציור הדרקון ורואים את נקודות התורפה שלו.כעת ניגשים לשער ופותחים אותו. מתגלה לנו דרקון.מכוונים את המגן לאפו. כעת עם החרב פוגעים כמה פעמים בכל עין.

  14. 14. פוגעים גם כמה פעמים בכל כנף.

    בפגיעות צריך לשמוע רחש ולא נקישה. לאחר הפגיעות בכנפיים נכנסים אל מתחת לדרקון, ורואים שנעוץ בו משהו.שולפים זאת ואז הדרקון הטוב מודה לנו. תם הסיפור.

משחקים דומים

  • יצורי האגדה פרק 21 כניסות: 20374
    ציון: 8.5
  • נינג'ה קטן כניסות: 56388
    ציון: 8.1
  • הבריחה מהמוסך כניסות: 18350
    ציון: 6.4
  • הבריחה מהמוסך 2 כניסות: 18018
    ציון: 8.3
  • עזובה כניסות: 20451
    ציון: 7.3
  • בריחה קלאסית כניסות: 8803
    ציון: 7.8
  • רובוט לא-בוט 2 כניסות: 22901
    ציון: 9.4
  • בריחה מקרוואן כניסות: 13221
    ציון: 6.2
  • בריחת ברקוד כניסות: 13416
    ציון: 6.7
  • Earl Mansin: The Breakout כניסות: 8774
    ציון: 4.3