פוסט טראומה

ציון 8.7

תאריך: 03/09/2008

סה"כ כניסות: 13358

עכשיו משחקים: 0

דרג:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

טוען  

  • על המשחק

    פוסט טראומה
    משאית צבאית עוצרת בחריקת בלמים. אתם רצים, צעקות, מכה בראש, ומתעוררים בחדר שגרתי למדי. מה אתם עושים פה וכמובן, איך יוצאים?

  • הוראות המשחק

    איך משחקים?
    שליטת עכבר. אזהרה: קובץ גדול, זמן טעינה צפוי להיות ארוך מהרגיל.

  • תגיות משחק

סגור פרסומות
  1. 1. משחק שלא עובד

    המשחק הזה לא עובד ,אבל הוא ניראה חמוד לפי הציור ..

  2. 2. לאורי

    תמתין בסבלנות כי המישחק עולה אחרי 2 דקות

  3. 3. משחק דפוק

  4. 4. כרמיל

    מצאתי רק עיפרון מיתחת השולחן אבל אך אנילא יודעת להוציא את המפתח מהדלי

  5. 5. עזרה בפיתרון

    מאחורי הארגז יש מכתב, כשהופכים אותו רואים איך יוצרים סירה, המכתב השני משמאל של קופסת הקרטון, מתחת לשולחן יש עיפרון צהוב, ניגשים לקיר הלבנים ומצד שמאל יש סכין יפני, מגדילים את העיפרון ומחדדים אותו עם הסכין, בקופסת הקרטון התחתונה, שוברים את הוואזה ואחר כך מסתכלים על הקרטון העליון ומוצאים שופין(כמו פצירה) משמאל לדלי יוצרים חתך עם הסכין ופותחים עם השופין, מתגלה בור ניקוז. על הקיר יש כתם ואז מוצאים דף, מגרדים אותו ע"י הסכין, זוכרים איך עושים סירה? אז מקפלים את הנייר ויוצרים סירה, מכניסים את הסירה לתוך בור הניקוז לוחצים שוב והסירה נעלמת, כשהיא חוזרת רושמים בעיפרון ושולחים שוב, אח"כ מקבלים מברג, מתחת לדלת יש כתמי דם, מצד ימין מוצאים מגנט. עם המברג עולים לתקרה ומפרקים את המנורה...ומכן נתקעתי.

  6. 6. המשך פיתרון

    מצמידים את המגנט לדופן החיצונית התחתונה של הדלי המפתח ייצמד לדופן ומעלים את המגנט בעדינות עד שהמפתח יוצא החוצה המפתח פותח את הארגז שם מוצאים עוד מכתב וראש בובה הופכים את הראש יש חור ובפנים מפתח נוסף הוא פותח את המכסה בתיקרה מעל המנורה על אחד השלבים בסולם יש עוד נייר עם נקודות אדומות מצד ימין של הסולם יש מעבר שם יש 4 הגהיים כשמעליהם ידית לא ברור לי מכאן מה עושים

  7. 7. שאלה...

    המפתח בתיבה פותח את הדלת ולא מצליחה לפתוח את התיקרה, מה עושים????????

  8. 8. תשובה..

    כדי להשתמש במפתח שבראש הבובה יש להניח אותו על הראש של הבובה מקדימה ואז הוא ייתמלא באבק שחור ואז יש לשייף אותו עם המשייף רק כך הוא ייפתח את הפתח בתקרה אבל נתקעתי עם הנייר פלסטיק עם הנקודות האדומות ועם ארבעת ההגיים שיש שם

  9. 9. אני לא מוצאת

    איפה השופין????

  10. 10. השופין...

    בקרטון העליון להיכנס ולחתוך עם הסכין מבפנים את הפינה הימנית התחתונה

  11. 11. נתקעתי....

    לא מצליחה למצוא פתרון לגלגלים.

  12. 12. איך מקפלים את הנייר?!

    לא מצליח לי! אוף

  13. 13. סוף...הצלחתי, אני בחוץ.

    טוב אז אחרי ששברתי את הראש עם מליון נסיונות סיימתי את המשחק. והפתרון הוא: כשעולים בסולם על לוקחים את הפלסטיק ויורדים שוב למטה, בקופסת הקרטון התחתונה יש ספר עם סימניה פותחים ומצמידים את השקף על המכתב כך שהנקודות מסמנות לנו את סיבוב הגלגל. צפון דרום מזרח מערב כמובן שבאנגלית ENEW בקיצור מתחילים משמאל לימין גלגל ראשון ימינה, למעלה ימינה ושמאלה... ואתם בחוץ.

  14. 14. אמיר

    אני

  15. 15. ל-4

    עם את רוצה להוציא את המפתח מהדלי אז בקופסת הקרטון התחתונה יש אגרטל תשברי אותו (פשוט צריך ללחוץ עליו כמה פעמים) אחר כך הולכים לקיר הלבנים ובצד שמאל יש סכין יפני אחר כך תלכי אל קופסת הקרטון העליונה עם הסכין תכתכי בצד הימני קצת ותקחי עוד סכין כחול ליד הדלת יש דם תלחצי אחר כך בצד ימין ותראי מגנט עם הסכין הכחול מוציאים את המגנט אחר כך את הולכת לדלי עם המגנט את שמה את המגנט למטה בצד ימין אחר כך תלכי לאט עם המגנט למעלה אחר כך שזה הגיע למעלה תלחצי על המפתח מהר ויש לך את המפתח והוא פותח את הארגז אבל אני לא מוצא את העפרון מתחת לשולחן עזרה !!!!

  16. 16. כל הפתרון

    טוב מאחורי הארגז יש מכתב שהופכים אותו רואים איך בונים סירה ומתחת לשולחן יש עפרון צהבהב ובקיר הלבנים בצד שמאל יש סכין יפני עם הסכין יפני מחדדים את העפרון אחר כך הולכים לקופסת הקרטון התחתונה ושוברים את האגרטל הולכים לקופסת הקרטון העליונה חותכים חלק מהקרטון ולוקכים שופין הולכים ליד הדלי לוחצים על הצד השמאלי חותכים חלק מהסכין ורואים ביוב פותכים עם השופין והבור ביוב נפתח הולכים ליד הבור ביוב יוצאים ומעל הבור ביוב יש כתם מוציאים אותו עם הסכין העם אתם זוכרים איך עושים סירה לוקכים את הכתם ויוצרים סירה הולכים לבור הביוב שמים את הסירה בבור ביוב לוחצים אליה עוד פעם והיא נעלמת כשהיא חוזרת כתוב בסירה what זה מה באנגלית לוקכים את הסירה עם העפרון כותבים הצילו שמים עוד פעם את הסירה בבור הביוב לחצו עליה והיא עוד פעם נעלמת כשהיא חוזרת היא מביאה איתה מברג לבן עולים לתרקרה ומוציאים עם המברג את המנורה הולכים לדלת ורואים דם הולכים לצד הימני ורואים מגנט עם השופין מוציאים אותו הולכים לדלי לוקכים את המגנט שמים אותו מתחת לדלי עולים לאט עד שהמפתח יוצא משך בתגובה הבאה שלי.

  17. 17. המשך פתרון

    שלקחתם את המפתח מהדלי פותחים את הארגז עם המפתח ולוקחים מכתב ובובה הופכים את הראש של הבובה ולוקחים מפתח קודם כל מלכלכים את המפתח בחול של הבובה הולכים אל הכספת שהיה במנורה שמים את זה על הפתח אחר כך זה עושה חור למפתח אחר כך לוחצים על המפתח וזה מופיע בגדול לוקחים את השופין לוחצים על המפתח עם השופין ועכשיו אפשר לפתוח את הכספת שבמנורה ויורד סולם הולכים למעלה לוקחים דף עם נקודות אדומות לוחצים בצד ימין ויש גלגלים ותקחו דף כמו שמצויר בדף עם הנקודות ככה עושים בגלגלים משמאל לימין ימינה למעלה ימינה ושמאלה וזהו יוצאים.

  18. 18. לעזאזל אני לא מצליחה בשום אופן לחתוך עם הסכין בשביל לגלות את

משחקים דומים

  • בריחה מסטודיו כניסות: 17554
    ציון: 5.5
  • מסעו המסוכן של הארי כניסות: 13624
    ציון: 5.6
  • המשרד הממולכד כניסות: 11923
    ציון: 7.9
  • המסור: הבארט ועונשו כניסות: 18910
    ציון: 7.4
  • הבריחה הגדולה מהמרתף כניסות: 24697
    ציון: 8.7
  • מר פוטטו בטרנסילבניה כניסות: 23407
    ציון: 7.8
  • סיפורו של אדווארד ספנסר כניסות: 9872
    ציון: 8.5
  • הרפתקאות אוריאל בזמן כניסות: 23897
    ציון: 7.7
  • הבריחה מתחנת החלל כניסות: 16795
    ציון: 8.3
  • בליעל 2 כניסות: 9365
    ציון: 9.8