בית הבשר

ציון 8.5

תאריך: 15/07/2008

סה"כ כניסות: 16740

עכשיו משחקים: 0

דרג:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

טוען  

  • על המשחק

    בית הבשר
    הימלטו מבית הבשר, מקום בו מתים מהלכים והילדה מהצלצול מסתובבת עם גרזן ביד.

  • הוראות המשחק

    איך משחקים?
    שליטת עכבר לניווט, אינטראקציה עם הסביבה וירי, 1-3 לבחירת נשק, רווח לטעינת נשק, Q לשימוש בערכת עזרה ראשונה.

סגור פרסומות
  1. 1. 1

  2. 2. איכככ

    משחק מגעיל ודוחה ברמותתתתת אני עוד אוכלת ומשחקת ועכשיו בא לי להקיאאאא לא כדאי לכם לשחק במשחק הזה!!!

  3. 3. משחק יפה......

  4. 4. נריה

    משחק מפחיד חובה לשחק בלילה !

  5. 5. מה זה

    איך יוצאים מהכלא

  6. 6. כיף

    איזה משחק מפחיד איזה קולות איזה זומבים קשה להרוג את הזומבים השמנים חייבים לשחק בלילה

  7. 7. סופר קול!!!!!

    ממש כיף!!!

  8. 8. מגניב

    אחלה משחק.. רק שמתתי חח

  9. 9. מתי ינצח

    אני בשלב האחרון הסמארה הזאת לא מפסיקה כבר להרוג אותי עם הגרזן החרא שיש לה ביד באמת משחק מפחיד והשלב עם הסמארה היה יותר מפחיד !!!!

  10. 10. אמלה

    שיחקתי בו בבוקר חח לא שזה חשוב אבל משחק מממש מאאגניב מי שמשחק בו בלילה לא יושן חחח

  11. 11. ??????

    כוס עמק איך משחקים בזה אני מיתצבן!!! שמישהו יגיד לי איך משחקים

  12. 12. חצי פתרון

    רק תידעו שזה משחק מגעיל ואני מכיר את הסרט של המשחק הזה קוראים לו "הצלצול"טוב כדי לצאת מהחדר לוקחים את האקדח שמתחת לנייר הסגול הזה וגם לוקחים מפתח שליד הדם ופותחים איתו את הדלת (לוחצים על הידית של הדלת)הולכים לחדר השמאלי ולוקחים את ערכת עזרה ראשונה חוזרים והולכים לחדר הימני ורואים זומבים הורגים אותם עם האקדח שנגמר לכם היריות לוחצים על מקש רווח ומחכים 5 שניות גם ככה הזומבים איטיים שמסיימים להרוג את הזומבים לוחצים על החץ שליד הקווים האלה (נראה לי שהקווים האלה הם דלת) אז מגיעים לחדר.מחכים כמה שניות בחדר ורואים ילדה עם שיער שחור חזק וארוך ויש לה גרזן ביד אז שהיא רצה אליכם תהרגו אותה עם האקדח רק תידעו היה במשחק הזה הרבה ילדות כאלה בהמשך. אז הולכים לחדר הימני לא השמאלי ! ולוקחים בחדר הימני לום שמתחת לדבר השחור הזה אז אפשר ללכת לחדר השמאלי והורגים את ארבעת הזומבים ועם הלום פותחים את הקרשים שבדלת השמאלית ונכנסים ועכשיו יש 3 ילדות רצות עם גרזן ביד ותהרגו אותם מהר וגם תטעינו את הרובה מהר אם אתם עומדים לאבד את הדם משתמשים בערכת עזרה ראשונה (לוחצים על מקש q) אז הולכים לחדר הבא המשך עכשיו.

  13. 13. המשך

    כשמגיעים לחדר הבא ליד הארגזים יש מפתח קחו אותו אז תטעינו את האקדח תלחצו על החץ שמעל המדרגות ומהר תהרגו את הזומבי הזה וגם תטעינו מהר את האקדח כשהוא מת תיקחו את ערכת עזרה ראשונה וגם את המפתח שבארון השמאלי תחזרו לחדר שהיו בו הזומבים פתחו את הדלת עם המפתח ומגיעים לחדר שיש בו שתי זומבים תהרגו אותם תיכנסו לחדר השני היה שם עוד זומבי אחד תהרגו אותו תלחצו על הברזל הרחוק יפלו מדרגות תעלו למדרגות ותראו זומבי שמן תקחו לידו גרזן כזה תרדו ותחתכו את הברזל הימני והברזל השמאלי אז תעלו במדרגות עוד פעם תקחו אקדח ברצפה תכנסו לקיר השבור ותהרגו עם הרבה יריות את האיש השמן והוא ימות כשהוא ימות תראו פסנתר כזה לא יודע מה עושים איתו. יורדים עוד פעם לחדר שהיו בו 4 הזומבים לוחצים על התמונה שבצד ימין ורואים שמעל התמונה יש נייר מקופל תלחצו עליו ותקחו מכתב ולא יודע את ההמשך מי שיודע את ההמשך שיגיד בבקשה.

  14. 14. שמישו יעזור!!!

    אני לוחצת על הנייר הסגול חצי שעה ואין שם שום אקדח..תעזרו לי!! =\\

  15. 15. סוד :

    תירו רק על הראש של הזומבים כי ככה הם ימותו יותר מהר !!

  16. 16. נוו

    אפשר את כל התשובות ?

  17. 17. ל-14

    את לוחצת על הנייר הסגול ומופיע לך אקדח איפה שהקווים האלה !!!!הבנת???????

  18. 18. עזרה למי שניתקע או שלא יודע מה לעשות

    הנה האתר שיעזור לכם לעבור תמשחק בלי בעיות אין בעד מה שמחתי לעזור ^^ http://www.youtube.com/watch?v=judJJvnurJ0

  19. 19. רמז

    בחדר שלפני הזומבי השמן יש בצד ארון ואם להסתכל טוב רואים משהו לבן בצד וזה חלק מהפסנתר ולמטה בארון יש כדורים של רובה

  20. 20. ל-18 (אני 19)

    נכנסתי לאתר וכל מה שקיבלתי זה אתר: www.בתחת ש'ך.com

  21. 21. מה????

    18 סתם משקר האתר לא פועל

  22. 22.

    נכון

  23. 23. כן

    18 יא מפגר איזה אתר מחורבן דפקת לנו.

  24. 24. כולם להקשיב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני יודע

    (אני כתבתי את 19) עושים את מה שכתבתי ב-19 ואז הולכים לפסנתר ומנגנים:רה,לה,טי,מי,דו,טי ואז נופל מפתח והולכים לדלת עם העיינים והיא נפתחת ואז תבוא ילדה עם גרזן תהרגו אותה ואת האמשך תבינו לבד ואגב שמחתי לעזור תכתבו ביוטיוב meat mansion walkthrough

  25. 25. 1231

    הסירטון של 18 עובד! תבדקו אם העתרקתם טוב את הקיושרhttp://www.youtube.com/watch?v=judJJvnurJ0

  26. 26. 1231

    קישור*

  27. 27. כל הפיתרון:

    כל הפיתרון בסרטון הזה תעתיקו אותו: http://www.youtube.com/watch?v=judJJvnurJ0

  28. 28. דווקא אכשיו

    אני עברתי כל - כך הרבה שלבים וחדרים ואכשיו הגעתי לחדר שיש בו למעלה מנורה גדולה ודלת עם מעוינים ואכשיו אין לי חץ לאן ללכת

  29. 29. תשובה לפסנתר

    בפסנתר אתם צריכים לנגן את זה:RE LA TI MI DO TI

  30. 30. המשך

    כמובן לקחת מפתח בצד הימני של הפסנתר ולמשיך לדלת הענקית

  31. 31. א'מלה משחק מפחיד חובה לשחק בלילה

    המשחק מפחיד אני אפילו לא רוצה לחשוב על ההתחלה עם הרעשים אפילו אח שלי נבהל ויש שם איש שבוכה ואוכלים אותו זומבים איכס בא לי להקיא וגם אישה ארומה שהיא גם זובמי לא כדי לשחק רק בלילה או שאף פעם אבל מי שרוצה לשחק אז שירה לזומבי בראש ככה הם מתים יותר מהר אגב פחדתי.

  32. 32. כוסס אמק ערססס!

    יבני זונות תגידו איך משחקים

  33. 33. מפחיד

    אלוהים המישחק מזה מפחיד ותאמינו אני יודעת כי הילדה מהצילצול מיסתובבת ככה פיתאום וזה פשוט מבהיל

  34. 34. מפחיד

    אלוהים המישחק מזה מפחיד ותאמינו אני יודעת כי הילדה מהצילצול מיסתובבת ככה פיתאום וזה פשוט מבהיל

  35. 35. כוס'עמק

    הבת זונה הקטנה הזאת שהשיער שלה מכסה את הפרצוץ שלה עושה לי סיוטים.

  36. 36. סיימתי את המשחק (:

    סיימתי את המשחק.. הוא לא כל כך קשה.. אני ייתן תשובות בתגובות שאני כבר יפרסם (: כל הזכויות שמורות לאופיר מימון.. בתגובות הבאות פיתרון.

  37. 37. התשובות- חלק 1

    מתחת לבגד הסגול יש אקדח, קחו אותו, ואיפה שיש את הדם יש מפתח, קחו גם אותו, וצאו מהחדר. ואז תיהיה בחדר עם שולחן, תלחצו על החץ שיש בשמאל, תיכנסו לחדר עם גופה, ותראו שם עזרה ראשונה. קחו אותו. לאחר מכן חזרו לחדר עם השולחן ותלחצו על החץ שיש בצד ימין, יהיה שם זומבים ! המשך בהודעה הבאה..

  38. 38. התשובות- חלק 2

    באותו רגע תהיו במצב של רובה. תהרגו את הזומבים, כשייגמר לכם הטיעון של הרובה תלחצו על הרווח. כסיימתם להרוג אותם, יהיה לכם חץ על התקרה. לחצו עליו, ותגיעו לחדר. שתהיו בחדר, תיראו צל ולאחר מכן את סמארה. תהרגו אותה, כמו שהרגתם את הזומבים. ואז לחצו על החדר בימין, שם תראו דלת עם עיניים. המשך בתגובה הבאה..

  39. 39. התשובות- חלק 3

    כשתגיעו לחדר עם הדלת, משמאל לדלת בריצפה, יש מקל ברזל, קחו אותו. לחצו על החץ שיש מתחת לדלת, ותגיעו לחדר עם עוד 4 זומבים. תהרגו אותם, ולא לשכוח, כדי לטעון את הרובה צריך ללחוץ על הרווח. כשהרגתם אותם, תלחצו על הקרשים (שהמקל ברזל יפנה אותם) תיכנסו לחדר ותראו עוד 3 סמארות ! תהרגו אותן.. המשך בתגובה הבאה

  40. 40. התשובות- חלק 4

    כשהרגתם את הסמארות, תלחצו על החץ שמקדימה. מתחת לפחים החומים שיהיה בחדר, יהיה מפתח, קחו אותו ואז היכנסו לחדר הקטן עם המדרגות. כשנכנסתם אליו, יבוא אליכם זומבי ובמהירות יתחיל להרוג אותכם ! הרגו אותו מהר, ואם אתם עומדים להיהרג לחצו על Q (עזרה ראשונה). המשך בתגובה הבאה..

  41. 41. התשובות- חלק 5

    כשהרגתם את הזומבי, יהיה שם המון מדפים עם בירות. במדף אחד יהיה עזרה ראשונה ובעוד מדף יהיה מפתח. תקחו את שניהם, ולכו לחדר שהיו בו ארבעה הזומבים. לחצו על הדלת, והיא תיפתח בעזרת המפתח שלקחתם מהחדר בירות. כשתיכנסו אליו יהיו שם שני זומבים, תהרגו אותם. ועברו לחדר הבא שיהיה שם עוד זומבי.. המשך בתגובה הבאה.

  42. 42. התשובות- חלק 6

    תהרגו את הזומבי. באותו חדר יהיה מדף מרחוק, שבו תיקחו חלק פסנתר לבן, ודבר היעזור לכם ברובה החדש שתקבלו בהמשך. תמצאו אותם וקחו אותם. בתיקרה מרחוק יהיה שרשרת ברזל, תילחצו עליה וייפול מדרגות. תעלו במדרגות, ותראו שם זומבי שמן מפחיד. מתחתיו בצד ימין יהיה מספריים, קחו אותם.. המשך בתגובה הבאה.

  43. 43. התשובות- חלק 7

    תירדו למטה, ובעזרת המספריים תשחררו את השרשראות ברזל שיש מימין ושמאל. ששיחררתם את שניהם, תעלו למעלה ותראו שהקיר שבור. בריצפה יהיה אקדח חדש, קחו אותו והיכנסו לקיר השבור.שנכנסתם, תראו שם את הזומבי השמן מתקרב אליכם.. תהרגו אותו בעזרת הרובה החדש שקיבלתם כי קשה להרוג אותו ! המשך בתגובה הבאה..

  44. 44. התשובות- חלק 8

    כשתהרגו אותו תראו שם פסנתר. תילחצו על הפסנתר ובעזרת החלק הלבן שקיבלתם מהארון תילחצו על החלק החסר וזה יתווסף לכם. תנגנו בפסנתר בסדר הזה : רה, לה, טי, מי, דו, טי. תצאו מהפסנתר ותיראו מפתח על הפסנתר. תיקחו אותו, תחזרו לחדר עם הדלת עם העינים ותפתחו את הדלת בעזרת המפתח.. המשך בתגובה הבאה.

  45. 45. התשובות- חלק 9

    כשתיפתחו את הדלת תראו את סמארה במדרגות. תהרדו אותה. לאחר מכן תיכנסו לחדר עם התמונה, ולחצו על החדר השמאלי. תלחצו על החץ שמביא לחלון, ותראו בחלון מפתח. כשתלחצו עליו לפתע תבוא סמרה.. אבל היא לא תזיק, ותרוץ במקום. תהרגו אותה. תחזרו לחדר עם התמונה, ולחצו על החץ הימני. יהיה שם שלוש זומבים.. המשך תגובה באה

  46. 46. התשובות- חלק 10

    גם שם תהרגו את שלושת הזומבים, ובשולחן שמימין יש עזרה ראשונה. קחו אותה, ולחצו על החץ שיש מצד שמאל. כלחצתם תיראו מדרגות, ליחצו על החץ השמאלי ותראו שם שלושה שקים, שתיים זזים ואחד לא זז. באותו חדר, במכונת כביסה הלבנה, תיראו דבר שחור קטן, שאלו גפרורים. קחו אותם.. המשך בתגובה הבאה.

  47. 47. התשובות- חלק 11

    מתחת לחדר לחצו על החץ, ועברו לחדר שמקדימה. יהיו שם זומבי וסמארה, תהרגו אותם. לאחר מכן, לחצו על הארובה ויידלק אש (בישביל זה היה צריך את הגפרורים), וייפול מפתח. קחו אותו. באותו חדר יהיה גם תמונה, צהובה עם הר, תלחצו על הצד הימני שלה ותקבלו מין גרזן קטן. המשך בתגובה הבאה..

  48. 48. התשובות- חלק 12

    (ובאותו חדר שיש את הארובה, לא לעבור לחדר השני, אז לא יהיה לכם דרך לצאת) תחזרו לחדר שבו יש את שלושת השקים. בשק שהוא לא זז, לחצו עליו, ובעזרת הגרזן הקטן שקיבלנו מהתמונה הזומבי המת יוציא יד ויזרוק לעבר השולחן מין עיגול שמסובב שעונים. קחו אותו. ועכשיו עלו במדרגות למעלה, ותראו שני חדרים. המשך בתגובה הבאה

  49. 49. התשובות- חלק 13

    כשהגעתם למעלה, ליחצו על החדר החום שיש מקדימה והוא ייפתח (בעזרת המפתח שקיבלנו מהארובה), באותו רגע שתיכנסו תהיה סמארה מפחידה ובמהירות תנסה להרוג אותכם, תהרגו אותה מהר ! (אם אתם עומדים להיהרג, לחצו על Q במקלדת) שהרגתם אותה, תיקחו את הרובה החדש שיש בשולחן, ומפתח שיש מתחת למיטה. המשך בתגובה הבאה..

  50. 50. התשובות- חלק 14

    תיצאו מהחדר, ובעזרת המפתח שקיבלתם מהמיטה תפתחו את הדלת השנייה. יהיו שם שני זומבים, תהרגו אותם. לאחר שהרגתם אותם, לקחו את הדברים שעוזרים לאקדח שיש מעל המדף. באותו חדר יש שעון, בעזרת מה שהזומבי נתן לנו, (העיגול) לחצו על השעון, זה יפעיל אותו ויפיל מפתח, האחרון במשחק !. המשך בתגובה הבאה..

  51. 51. התשובות- חלק 15

    תעברו לחדר עם הארובה והתמונה, ועברו לחדר הבא. זהירות ! יהיו שם שני זומבים שמנים שקשה להרוג אותם.. הרגו אותם עם האקדח החדש שקיבלתם. כשהרגתם אותם, בעזרת המפתח שקיבלתם מהשעון, תפתחו את הדלת, וזהו ! יצאתם מהאחוזה ! משחק מפחיד וקשה.. (כל הזכויות שמורות ל-אופיר מימון) משחק מפחיד וסיוטי.. בהצלחה לכולם !

  52. 52. הילדה מהצילצול

    האמת אים אתם ניכנסים לחדר אים מלא ילדות אז כאשר הם הורגות אותר הם מראות את הפרצוף הזוועתי שלהם

משחקים דומים

  • נינג'ה נגד זומבי כניסות: 5993
    ציון: 10
  • אורסון, הנזיר החזיר כניסות: 10872
    ציון: 6.5
  • בריחה משטפון 4 כניסות: 6016
    ציון: 8.8
  • העלטה 2 כניסות: 15986
    ציון: 7
  • החובט הגדול האחרון כניסות: 12683
    ציון: 9.2
  • אסיר נמלט כניסות: 33868
    ציון: 6.5
  • סקובי-דו והמקדש הארור 3 כניסות: 116135
    ציון: 8.6
  • המשלחת כניסות: 14946
    ציון: 8.6
  • חוות החזירים כניסות: 11757
    ציון: 7.9
  • זומבי לאו כניסות: 6563
    ציון: 8.4