הבריחה מבית הספר

ציון 8.8

תאריך: 11/05/2007

סה"כ כניסות: 95976

עכשיו משחקים: 0

דרג:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

טוען  

סגור פרסומות
  1. 1. כיתה

    זה משחק לא כל כך טוב

  2. 2. כנסו ליצורי האגדה שווה ביותר

  3. 3. איפה זה יצורי האגדה...???

    איפה זה יצורי האגדה..?? אל תוכלו דגים בחיים שלכם.... הם אוכלים פסןלת ואז זה עובר לגוף שלנו... סלקום הכי טוב..!! תנו לדגים חיים...! מי בעד לעצור אנשים לאכול דגים .... אני למשל הייתי בחוף באילת וראינו מלא דגים.... אחרי זה הם רצו ללכת למיסעדה של דגים...!!! זה כל כך לא מציאותי.... זה מישחק יחסית גרוע אבל כל המישחקים יפים וטובים ,... אז בבקשה תעביו את ההודעה הזו.... בקשה...!!!

  4. 4. כדור הארץ בסכנה גדולה

    בר או כל שם שתקראו לו מסכן את הכדור היפה שלנו הוא אכל יותר מידי קבבים לא להיא יותר כסף תודה

  5. 5. לכול מי שכותב דברים על הדגים

    שני דברים דבר ראשון:יפה מאוד שאתם כותבים שאסור לזהם וצריך לתת לדגים לחיות דבר שני:מה זה קשור למשחק?

  6. 6. בריא

    אמא שלי אומרת שזה משחק תזונתי

  7. 7. זה כמו סוניק

    זה ממש כמו סוניק!

  8. 8. הוא צודק

    מה זה קשור למשחק הוא לגמרי צודק!

  9. 9. !!!!!!!!!!!!!!!

    תזהרו אים הוא שותה קולה הוא משמין ולא יכול לעלות על העליה

  10. 10. איזה שמן

    מתי שסוניק X אוכל ממתקים הוא נהיה שמן ועושה שכיבות שמיכה כדי שירזה בחזרה לעצמו

  11. 11. ל-8

    איך הוא עושה שכיבות שמיכה?

  12. 12. דומה

    זה דומה למשחק של סוניק

  13. 13. למה

    אני לא יכול לשחק זה מעצבן מאוד

  14. 14. עמוס

    המישחק הזה ניתקה וזה מציק

  15. 15. תגידו:

    המשחק לא עובד

  16. 16. משחק

    משעמם מ ש ע מ ם

  17. 17. לא עובד

    חטאןטןוט8או8כיורוטוןןעו8געעטאריר6אקראער6רי7ררhtut8jtytt88it8jutuyhug ygyghghgutgutug ugytytjytjygyjtgyjtyjtytytjytujtiututuitututyututytuytytytuytyutytyutuyytyutytytyt y tytyutyutytyutuytuytytuytutytututut uytytu tyutut ytytytuytyt yu tyut y tytututuytytuyty tytytytytutututyutuyut uytyut uy tytuy y

  18. 18. ל-3

    אתה מוזר!

  19. 19. איך זה לא אובד מישהו יודע איך זה עובד

  20. 20. שונא דגים

    אני {: שונא דגים

  21. 21. למה זה לא נכנס לי?!

    אה?ל מ ה? ? ?

  22. 22. משחק סוניק

    המשחק לא עובד לי איזה משחק מטומטם

  23. 23. לכל מי שרוצה לדעת איך הוא עושה "דיאטה"-שכיבות שמיכ

    הסוניק הזה עושה שכיבות שמיכה ב-A+S!!! צריך ללחוץ על המקשים האלה בתורות לדוגמה: אם הוא שמן,לוחצים A,S,A,S,A,S,A,S...וככה הוא עושה שכיבות שמיכה ומרזה!!!!

  24. 24. אני מסכים עם 3

    אני לא אוכל דגים אני עם שלוש וזה לא קשור לזה שאני מזל דגים "תנו לדגים חיים"

  25. 25. הפועל

  26. 26. uyyi

    זה משחק דפקטבי

  27. 27. יש

    יצורי האגדה שולט תירשמו בגוגל

  28. 28. מסכק דפוכ

    אמסכק לו אווד לי בטודא אילד סקוטו בסגיעוט

  29. 29. מנגו בננה ולימון,דבש וקינמון

    המשחק הזה לא עולה עולה לי משהו אדום באנגלית ואני לא יודעת מה לעשות בשביל שהמשחק יעלה לי

  30. 30. דניאל

    נו למה זה לא ניכנס אה למה למה למה למההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  31. 31. דריה הכוסיתתת

    למה זה לא נכנסססססס וואייי איזה מעצבןןןןןן!!!

  32. 32. כנסו

    כנסו ל: מי רוצה להיות נקניקיה? ביי

  33. 33. ngh

    השער נעול, כולם נעלמו, איך יוצאים מכאן?! ברחו מבנייני בית הספר רדוק שכולו סוניק

  34. 34. אי

    שום דבר לא עובד כרגילל

  35. 35. לכולם

    2 צודק

  36. 36. י

    תלחצו על המספר הבא 10 פעמים רצופות : "1000 23334 1110" עכשיו תעבירו את התגובה הזאת ל-20 משחקים נוספים בשעה הקרובה אחרת בעוד שעתיים אתם כבר לא תיחיו. מי שראה והתעלם ומת : עידן מרובסקי מחולון , שרון דיזל מבאר שבע ועוד 3 אלמוניים ~ ראו הוזהרתם ~

משחקים דומים

  • מטאמורפלצת כניסות: 8360
    ציון: 7.2
  • אזורה האביר המעופף 2 כניסות: 12404
    ציון: 8.1
  • זומבים אין דה האוס כניסות: 9384
    ציון: 8.3
  • צוללן פלסטלינה כניסות: 8055
    ציון: 7.7
  • Bloody Rage 3D כניסות: 50197
    ציון: 8.3
  • תילי טילים 4 כניסות: 10770
    ציון: 7.8
  • הרוכב השקט כניסות: 6175
    ציון: 8.6
  • עשרה קופים קטנים כניסות: 24531
    ציון: 7.9
  • סודות הכוכב המטורף כניסות: 8804
    ציון: 7.2
  • בית התה של סו כניסות: 64491
    ציון: 6.2